رفتن به محتوای اصلی

22 اکیپ سواری و موتوری آتش نشانی قم در تاسوعا و عاشورای حسینی/عزاداری اباعبدالله(ع) در ایمنی کامل درحال برگزاری است

مطلب بدون عنوان 1796
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 18 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت به همراه دستگاه AFT در هسته مرکزی شهر، مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید معصوم(س) مستقر کرده‌ایم.

به گزارش شهرنیوز، علی زندیه با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برای ایام محرم از حدود دوماه قبل آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تمام توصیه‌های امینی و موارد پیشگیرانه به هیئآت مذهبی، مساجد و تکایا ارائه شده است، مطرح کرد: دوره‌های آموزشی و مانورها برای بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه خوشبختانه امسال تدابیر ایمنی خوبی اندیشیده شده است، عنوان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 18 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت به همراه AFT در هسته مرکزی شهر، مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید معصوم(س) مستقر شده است.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه تا ظهر روز عاشورا هیچ گونه حادثه خاصی رخ نداده است و مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) در ایمنی کامل برگزار شده است.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lGN6